Klacht Neckermann Reizen: Slechte service, geen hulp ter plaatse en geen juiste afhandeling

Marum

In september 2013 zouden we naar Egypte. In januari 2013 hebben we dit geboekt met vroegboek-korting. Door de onlusten in Egypte was er een negatief reisadvies, dus onze reis ging niet door. We moesten een aantal dagen voor vertrek omboeken en hebben gekozen voor Paphos Cyprus. We kregen geen voorstel van Neckermann voor een hotel. We konden ook de vroegboek-korting op de buik schrijven. Hierdoor moesten we een paar honderd euro bijbetalen. We hadden nu geen all-inclusive, dus moesten ook nog de drankjes zelf kopen en we gingen 5 dagen korter op vakantie. Aangekomen ontbrak een zwembad die wel op de plaatjes stond en we konden niet de zee in, doordat er veel rotsen lagen. We hebben dit de volgende dag gemeld en de hostess zou een ander hotel zoeken. We hebben de rest van de vakantie niets meer gehoord van de hostess. Thuis hebben we een klacht ingediend, maar de reactie kwam erop neer dat we pech hebben gehad en dat het ons probleem is!!! Wat een slechte service!!!

Ik wil een deel van het geld terug. Ik wil alsnog dat de vroegboek-korting wordt betaald en dat we compensatie krijgen voor het niet hebben van de gewenste vakantie. Andere optie is compensatie voor de drankjes en het bijbetaalde geld retour, waarnaast we een compensatie krijgen voor de 5 dagen die we minder op vakantie zijn geweest.

Wij vinden dat Neckermann Reizen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!