Klacht Neckermann Reizen: Via en door Neckermann afschuwelijke vakantie!

netteke72

Met 2 kinderen ( 9 en 12 ) en mijn moeder van 69 ben ik in Turkije geweest ( Sunhill hotel/Gumbet/Bodrum ) van 12 t/m 22 juli .Klachten;
- Reisleiding Neckermann was niet bereikbaar en kwamen niet zoals beloofd om info te geven over hotel,omgeving of vertrektijden luchthaven.
-Hotel bleek boven de Barstreet van Gumbet te liggen wat inhield dat we tot 4 (!) uur keiharde muziek hoorden en geen oog dicht deden.Na veel moeite en via reisleiding Corendon kwam reisleider Neckermann.Op mijn verzoek ging hij bellend op zoek naar een ander hotel.Laconiek vertelde hij dat we dan 1000 euro bij zouden moeten betalen of we konden ook oordopjes kopen (!) Totaal geen betrokkenheid.
-Ik was genoodzaakt om naar een ziekenhuis te gaan en wederom kon ik Neckermann niet bereiken.Meerdere mensen (hotelmedewerkers) probeerden het ook met nul resultaat.
Kort samengevat; Neckermann gaf onvolledige info over het hotel (ligging/muziek)
was niet bereikbaar en hielp niet. Afschuwelijk.

Totale bedrag terug ( 2.486,50 EURO )

We kwamen gebroken terug..

Wij vinden dat Neckermann Reizen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Neckermann Reizen?