Klacht Neckermann.com : Geen levering en na annuleren order geen geld terug

Klachtnummer
# 410067
Gebruiker
Thatsme2020
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Product werd niet geleverd. Order na 1 maand geen levering geannuleerd en credietnota ontvangen. bedrijf betaald geld niet terug. Zelfs na 2 mails en 1 brief. Word wel via mail terug gereageerd maar er volgt geen actie.

De oplossing

Neckermann moet overgaan tot terugbetaling van het reeds voldane bedrag van de geannuleerde bestelling.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Neckermann.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Neckermann.com ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen