Opgelost door Neckermann.com : Mijn bestelling is na 4 weken nog steeds niet geleverd en het lukt mij niet om contact te krijgen.

angry Opgelost
Nicky3011

Op 5 december 2018 ik een bestelling geplaatst van een artikel dat op dat moment (en nu nog steeds) op voorraad is. Verzendtijd zou 1-7 dagen zijn. Na 9 dagen nog niks te hebben ontvangen heb ik geprobeerd ze te bellen, echter werd ik verwezen naar website en e-mail.
Per e-mail heb ik toen om verduidelijking gevraagd/een klacht ingediend. Op hun website is te lezen dat ze klachten zo spoedig mogelijk afhandelen, in ieder geval binnen 14 dagen.
Inmiddels zijn we 14 dagen verder na de vorige mail, en heb ik dus opnieuw gemaild.

Mijn bestelling zsm leveren.
Het artikel is alsnog opgestuurd. Maar ik vind de wijze waarop Neckermann hiermee om is gegaan zeer slecht: eerst is er 4 weken lang geen enkel bericht, dan een bericht dat het artikel in backorder is en plots wordt het dan 3 dagen later ineens geleverd. Een excuus over de slechte communicatie zou hier zeker op prijs worden gesteld.

Wij vinden dat Neckermann.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Nicky3011
    Als gevolg van mijn ingediende klacht kreeg ik de volgende dag een mail met de mededeling dat het artikel niet leverbaar is. Ik kreeg daarop de vraag of ik het in backorder wilde laten staan of wilde annuleren. Verder geen excuses of iets dergelijks.
    Vervolgens heb ik gevraagd wanneer ze het artikel dan wel verwachten, maar daar heb ik geen reactie meer op ontvangen.
    Tot mijn verbazing echter is gisteren (4 januari) het artikel ineens geleverd.

Ook een klacht indienen over Neckermann.com ?