Wij vinden dat Neckermann.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Opgelost door Neckermann.com : Mijn bestelling is na 4 weken nog steeds niet geleverd en het lukt mij niet om contact te krijgen.
Details
Klacht
Op 5 december 2018 ik een bestelling geplaatst van een artikel dat op dat moment (en nu nog steeds) op voorraad is. Verzendtijd zou 1-7 dagen zijn. Na 9 dagen nog niks te hebben ontvangen heb ik geprobeerd ze te bellen, echter werd ik verwezen naar website en e-mail.Per e-mail heb ik toen om verduidelijking gevraagd/een klacht ingediend. Op hun website is te lezen dat ze klachten zo spoedig mogelijk afhandelen, in ieder geval binnen 14 dagen.
Inmiddels zijn we 14 dagen verder na de vorige mail, en heb ik dus opnieuw gemaild.
Gewenste oplossing
Mijn bestelling zsm leveren.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.