Klacht Neckermann.com : €600,- na 2 jaar nog niet terug gekregen..

Klachtnummer
# 422916
Gebruiker
Faduma
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb in 2018 een paar items besteld, (Een fiets €150,- en een bank €599,-) Ik heb het geld van de bank niet terug kunnen krijgen, Ik ben er zelf heen gegaan voor aanvragen van het terugbetalen en ze hebben geantwoord met dat ik het over 2 dagen gestort zou worden op mijn rekening, Ik heb er een week op gewacht en kreeg het niet terug, Er is nu 2 jaar voorbij en Ik heb nogsteeds NIETS van mijn geld terug, Ik heb ze geprobeerd te contacteren maar ik kan ze niet meer bereiken. (Kan geen mails verzenden, Bellen etc). Ik hoop dat ik nog iets van mijn geld kan terug krijgen...

De oplossing

Ik wil mijn geld terug :(

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Neckermann.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Neckermann.com ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen