Klacht Neckermann.com Webshop B.V.: 10 augustus Forrest speelhuis besteld, nu 19 augustus nog niets ontvangen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 72473
Gebruiker
BM
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb op 10 augustus een Forrest speelhuisje besteld. Dit zou 14 augustus geleverd worden. Dat had ik aangegeven. Tot op heden nog niks ontvangen. Bestelstatus staat: upload tot distributor.

Inmiddels 2 x gebeld met Neckermann.com. Althans, het callcenter. Donderdag 14 augustus werd mij beloofd dat het binnen 2 dagen geleverd zou worden. Het probleem lag bij de pakketbezorger?
Zaterdag weer gebeld, het probleem lag nu bij de distributeur/fabrikant? Maar zodra het geleverd zou worden kreeg ik een mailtje... Nu nog steeds niks ontvangen. Ook maandag een mailtje gestuurd waar ik nog geen reactie op heb.
Ik baal ontzettend, had het namelijk besteld als verjaardagskado voor mijn zoon. Gelukkig heb ik nog heel even tijd maar wordt wel steeds krapper. Hoop echt dat het snel geleverd wordt. (Als ie uberhaupt nog komt want ik las al dat ie niet meer op voorraad was?!?)

De oplossing

Ik wil het huisje gewoon geleverd hebben!!! Mijn zoon is bijna jarig!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Neckermann.com Webshop B.V. hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    BM
    Datum
    Net een mailtje gekregen dat mijn bestelling vandaag is verzonden en dat het binnen 5 dagen geleverd wordt. Ben benieuwd. Helaas werkt de link (om de zending te volgen) in de mail niet...
  2. Auteur
    BM
    Datum
    Eindelijk het huisje geleverd, helaas zonder enige reactie op de klacht van Neckermann. Jammer. Maar mijn zoon heeft zijn verjaardagskado.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
BM
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Neckermann.com Webshop B.V.?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen