Klacht Neckermann.com Webshop B.V.: Betaling gedaan, echter geen leveren en geen geld retour

M.C. Hillenius

Ik heb reeds maanden geleden euro 475 betaald voor een tv, die ik maar niet geleverd heb gekregen. Ondanks een creditnota heb ik vervolgens geen geld retour ontvangen. Het is een grof schandaal dat de website gewoon nog in de lucht mag zijn !!!. Meerdere malen heb ik Neckermann verzocht om tot betaling over te gaan. Tevens heb ik ze in gebreke gesteld en aangegeven dat ik met een grote groep gedupeerden het faillissement ga aanvragen bij de rechtbank. Mochten er nog meer gedupeerden zijn kunnen ze mij bellen op 06-21143452 of mailen naar chillenius@live.nl onder vermelding van uw probleem en andere bewijslasten zoals bestelnummer, naam en de hoogte van de vordering.

Wij nemen dan komende week contact met u op. Er zijn enkel registratie kosten van € 19.95 aan verbonden om de kosten te dekken.

geld retour storten na maanden van onderhandeling

Wij vinden dat Neckermann.com Webshop B.V. hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Neckermann.com Webshop B.V.?