Klacht Neckermann.com Webshop B.V.: BKR A2 notering

Sportlaan 7

Ik ben er zojuist achter gekomen dat ik een A2 BKR codering heb. Dit is destijds in 2009 veroorzaakt door mijn ex-partner op MIJN naam. Nadat ik hem het huis heb uitgezet heb ik alles op alles gezet om dit af te betalen aangezien het op mijn naam stond en er bij hem niets te halen viel en ik uiteindelijk toch overal voor zou opdraaien. Maar ik woonde alleen en mijn salaris ging op aan vaste lasten dus het afbetalen was lastig.

Momenteel ben ik getrouwd met uiteraard een ander en sinds dec 2014 zijn we trotse ouders van een dochter. We willen graag groter gaan wonen, hebben beide een vaste baan, goed inkomen en geen achterstanden of schulden. Tot onze grote schrik is dit nu dus niet mogelijk, tot en met 2017!!! Ik vind het verschrikkelijk dat ons gezin nu nog moet lijden onder wat er in 2009 is gebeurd.

Ik wil u dan ook verzoeken om in ieder geval deze codering weg te halen, zodat wij verder kunnen bouwen aan onze toekomst en het verleden kunnen laten voor wat het is.

Ik wil heel graag dat de A2 codering wordt verwijderd bij het BKR.

Wij vinden dat Neckermann.com Webshop B.V. hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Neckermann.com Webshop B.V.?