Opgelost door Neckermann.com Webshop B.V.: Deel spullen niet geleverd, geen communicatie hierover mogelijk.

sad Opgelost
Knikker

Slechts deel van vooraf betaalde bestelling geleverd, deels over datum. Ruim een maand verder. Geen enkele reactie op mails. Dus dan maar bellen. Helaas, telefonisch contact onmogelijk, centrale adviseert te mailen. Geen reactie op verzoek resterend bedrag terug te storten. Oplichterij (Feitelijk correcte beschrijving, dus geen laster en geen gescheld).

Excuses voor geen levering van de betaalde items (kerstcadeau's), volledige restitutie voor de items die niet zijn geleverd en voor het over datum item.

Wij vinden dat Neckermann.com Webshop B.V. hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Knikker
    Neckermann heeft uiteindelijk gereageerd met een creditnota. Voor de niet-geleverde goederen en het over-datum item heb ik mijn geld teruggekregen. Geen enkel excuus of uitleg. Pas nadat ik deze klacht bij Klachtenkompas en Radar had gemeld kwam er een reactie van Neckermann (dit kan toeval zijn). De meeste mensen zullen deze moeite niet nemen en het verlies accepteren. Zie bv. alle klachten op FB. Opzet of overmacht, dit is geen manier van doen van Neckermann.com. Ik zal nooit meer iets bestellen bij hen en ik zal het anderen afraden.

Knikker
Dit had ik al gemeld. En gek genoeg kan ik nu niet meer inloggen. In het kort: pas na melding bij klachtenkompas en Radar kwam Neckermann in beweging, hetgeen niet betekent dat het hierdoor kwam, maar daar lijkt het wel op. Geen enkel excuus voor de grove vertraging en het niet reageren op mails en telefoontjes. Alleen sec mijn geld teruggestort voor de niet geleverde artikelen. Ik koop nooit meer wat bij Neckermann.

Ook een klacht indienen over Neckermann.com Webshop B.V.?