Klacht Neckermann.com Webshop B.V.: defect boxspring

Klachtnummer
# 68090
Gebruiker
tina
Datum
0 reacties

Details

De klacht

8-5-2014 ons nieuwe boxspring ontvangen
helaas na een aantal weken bleek een deel zo ernstig door te zakken dat we neckermann hebben gecontacteerd voor garantie om de klacht op te lossen ,deze hebben wij op 22-6-2014 een officeel klachten formulier gestuurt via email met de bij behorende factuur
tot op heden nog geen antwoord gehad
klanten service gebelt a 1 euro per min en deze vertelde ons door het failliet is de garantie vervallen en heeft een melding opgenomen van het defect maar kon niet vertellen of hier iets mee gedaan wordt .
aangezien dat mijn vrouw een hernia heeft en wij genoodzaakt waren een nieuw bed aan te schaffen is dit uit gelopen tot een zware telleurstelling en nu voor nood maar extra pootjes onde het bed gezet tegen de klachten

De oplossing

graag de boxspring herstellen /vervangen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Neckermann.com Webshop B.V. hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Neckermann.com Webshop B.V.?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen