Klacht Neckermann.com Webshop B.V.: Een hoverboard gekocht en betaald, maar nooit geleverd gekregen.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 325926
Gebruiker
Ub
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Een hoverboard gekocht en betaald, maar nooit geleverd gekregen. Aankoopbedrag is ook nimmer teruggestort. Verder nooit enige reactie gekregen op de verstuurde ingebrekestelling.

De oplossing

Alsnog de bestelde hoverboard leveren of aankoopbedrag (+ wettelijke rente!) terug storten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Neckermann.com Webshop B.V. hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

4 reacties

  1. Auteur
    Ub
    Datum
    Nog steeds geen reactie gehad van Neckermann.com! Ik wil mijn geld terug!
  2. Auteur
    Ub
    Datum
    Neckermann reageert nog steeds nergens op!,,
  3. Auteur
    Ub
    Datum
    Neckermann; kom je verplichtingen na en geef mijn geld terug!
  4. Auteur
    Neckermann.com Webshop B.V.
    Datum
    Dit is onze laatste reactie

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ub
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Neckermann.com Webshop B.V.?