Klacht Neckermann.com Webshop B.V.: Eenzijdige annulering koopovereenkomst

# 31924
Koopovereenkomst

Zondag 11 augustus jl. heb ik via www.neck.nl een bestelling geplaatst betreffende een Xbox One spelcomputer, voor de prijs van €349,-
Vervolgens heb ik een account aangemaakt om de order status te volgen. De status van de bestelling; 'in behandeling'. Prima.
Vandaag, woensdag 14 augustus, wederom ingelogd. Status is zonder persoonlijke communicatie veranderd naar 'niet geleverd'.
Vervolgens ontvang ik enkele uren later een algemene email waarin staat dat Neckermann zich beroept op een zetfout en dat dit de reden is dat mijn bestelling niet geleverd kan worden.

In mijn ogen kan deze prijsstelling niet bestempeld worden als een zetfout.
Daarnaast is deze eenzijdige annulering van een koopovereenkomst op zijn minst discutabel, en de manier waarop Neckermann zich opstelt in deze situatie toont geen enkele klantvriendelijkheid of communicatie vaardigheden.

Levering van het product zoals overeengekomen in de koopovereenkomst.

Wij vinden dat Neckermann.com Webshop B.V. hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Neckermann.com Webshop B.V.?