Opgelost door Neckermann.com Webshop B.V.: Er wordt niet geleverd.

content Opgelost
NW

Op 4 november heb ik een bestelling geplaatst die ik meteen betaald heb. De volgende dag kreeg ik een mail dat ik nog niet betaald had. Meteen een mail teruggestuurd dat ze de betalingen moesten checken, waarop ik wéér een dag later een standaard mail kreeg dat ik had betaald. Vervolgens heb ik niets meer van ze gehoord. Zelf nog 2x een mail naar hun 'klantenservice' gestuurd waar de bestelling bleef, maar ik heb ook daar nooit meer een antwoord op gekregen. Ik wil graag antwoord en mijn (want ze zijn door mij betaald) artikelen!!

Ik wil graag zsm mijn artikelen ontvangen of het hele bedrag zsm retour.

Wij vinden dat Neckermann.com Webshop B.V. hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

NW
    Correctie: de bestelling is geplaatst op 4 december.
    NW
    Wordt er eigenlijk iets met de klachten gedaan hier? Ze worden wel heel snel gesloten.
    NW
    Eindelijk op 15 januari de artikelen ontvangen. Het rare is, dat op het adres-etiket de datum 05-12-2018 staat geprint. Heeft het pakket soms ergens in een hoekje gelegen al die tijd? Neckermann heeft de zaken duidelijk niet op orde. Ik ben heel blij dat dit gedoe eindelijk is opgelost.

Artikelen ontvangen

Ook een klacht indienen over Neckermann.com Webshop B.V.?