Opgelost door Neckermann.com Webshop B.V.: Er wordt niet geleverd.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 342667
Gebruiker
NW
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Op 4 november heb ik een bestelling geplaatst die ik meteen betaald heb. De volgende dag kreeg ik een mail dat ik nog niet betaald had. Meteen een mail teruggestuurd dat ze de betalingen moesten checken, waarop ik wéér een dag later een standaard mail kreeg dat ik had betaald. Vervolgens heb ik niets meer van ze gehoord. Zelf nog 2x een mail naar hun 'klantenservice' gestuurd waar de bestelling bleef, maar ik heb ook daar nooit meer een antwoord op gekregen. Ik wil graag antwoord en mijn (want ze zijn door mij betaald) artikelen!!

De oplossing

Ik wil graag zsm mijn artikelen ontvangen of het hele bedrag zsm retour.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Neckermann.com Webshop B.V. hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

3 reacties

  1. Auteur
    NW
    Datum
    Correctie: de bestelling is geplaatst op 4 december.
  2. Auteur
    NW
    Datum
    Wordt er eigenlijk iets met de klachten gedaan hier? Ze worden wel heel snel gesloten.
  3. Auteur
    NW
    Datum
    Eindelijk op 15 januari de artikelen ontvangen. Het rare is, dat op het adres-etiket de datum 05-12-2018 staat geprint. Heeft het pakket soms ergens in een hoekje gelegen al die tijd? Neckermann heeft de zaken duidelijk niet op orde. Ik ben heel blij dat dit gedoe eindelijk is opgelost.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
NW
Datum
Uiteindelijke oplossing
Artikelen ontvangen
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Neckermann.com Webshop B.V.?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen