Wij vinden dat Neckermann.com Webshop B.V. hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Neckermann.com Webshop B.V.: Fiets besteld, na een maand nog steeds niet otvangen
Details
De klacht
Ik heb 18-09-2018 een fiets besteld en opzetborstels.Opzetborstels heb ik gekregen, maar de fiets niet.
Mail gestuurd en meerdere keren achteraan gebeld.
De medewerker geeft steeds aan om naar de desbetreffende afdeling mail te sturen.
Tot heden geen response. Bellen helpt niet meer, ik krijg toch steeds hetzelde te horen. Ik heb telefonisch verzocht om mijn bestelling dan maar te annuleren, maar dat kon niet. Ik moet een mail sturen. Heb dat ook gedaan, maar nog steeds geen bericht over annulering. Ik wil zo snel mogelijk mijn geld terug en mijn fiets ergens anders bestellen.
De oplossing
Ik wil mijn geld terug.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Uiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.