Klacht Neckermann.com Webshop B.V.: Fiets besteld, na een maand nog steeds niet otvangen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 328711
Gebruiker
Mehmet
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb 18-09-2018 een fiets besteld en opzetborstels.
Opzetborstels heb ik gekregen, maar de fiets niet.
Mail gestuurd en meerdere keren achteraan gebeld.
De medewerker geeft steeds aan om naar de desbetreffende afdeling mail te sturen.
Tot heden geen response. Bellen helpt niet meer, ik krijg toch steeds hetzelde te horen. Ik heb telefonisch verzocht om mijn bestelling dan maar te annuleren, maar dat kon niet. Ik moet een mail sturen. Heb dat ook gedaan, maar nog steeds geen bericht over annulering. Ik wil zo snel mogelijk mijn geld terug en mijn fiets ergens anders bestellen.

De oplossing

Ik wil mijn geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Neckermann.com Webshop B.V. hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Neckermann.com Webshop B.V.
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste klant,

    Uw order is geannuleerd zoals verzocht en de terugbetaling is verwerkt.

    Ons excuses voor het ongemak,

    Fijne dag,

    Met vriendelijke groet,

    Neckermann.com Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Mehmet
Datum
Uiteindelijke oplossing
De aangeboden oplossing is: Uw order is geannuleerd zoals verzocht en de terugbetaling is verwerkt. We zijn meer dan een week verder, maar nog steeds geen terugbetaling.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Neckermann.com Webshop B.V.?