Klacht Neckermann.com Webshop B.V.: Fraude Bij Neckermann.

YaseminKebap

Beste, na een krediet aanvraag bij de bank ben ik erachter gekomen dat er een negatief registratie staat vanuit Neckermann.Ik vond het erg raar, want ik heb tot de dag van vandaag geen aankoop gedaan bij Neckermann. Vesting finance neckermann gebeld, blijkt dat er op mijn naam, met een verkeerde geboortedatum en adres een bestelling is geplaatst van 268,- euro en niet is betaald. Ik ben er nooit achtergekomen, want had tot nu toe nooit een kredietaanvraag ingediend. Nu zit ik met een probleem, en moet dit oplossen. A.s. vrijdag 13 april heb ik een afspraak bij de politie om een aangifte in te dienen. Wie dit heeft gedaan zal ervoor moeten boeten. Ik vind het niet normaal dat er zomaar zonder enig onderzoek dit gedaan kan worden.

groet,

Yasemin

Ik eis dat Neckermann, of Vesting Finance namens Neckermann deze registratie verwijderd, mij een excuus brief verstuurd met de bevestiging van deze fraude en mij ook aangeeft wie deze bestelling heeft besteld en in ontvangst heeft genomen.

Wij vinden dat Neckermann.com Webshop B.V. hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Neckermann.com Webshop B.V.?