Klacht Neckermann.com Webshop B.V.: Geen geld terug, geen reacties

Klachtnummer
# 351566
Gebruiker
Wiek
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Bestelling geplaatst, nooit geleverd, verzocht om terugstorting van gelden. Geen enkele reacties op e-mails. Twee maanden later nog steeds geen geld terug. Tijd om een advocaat in te schakelen?

De oplossing

Geld terug storten!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Neckermann.com Webshop B.V. hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Wiek
    Datum
    Wanneer krijg ik een reactie?

Ook een klacht indienen over Neckermann.com Webshop B.V.?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen