Klacht Neckermann.com Webshop B.V.: Geen geld voor retour gekregen

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 336908
Gebruiker
jurina
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Heb iets gekocht ien betaald in oktober het paste niet dus teruggezonden
Mijn geld heb ik nog steeds niet. Na reclameren kreeg ik een mail dat ze het doorgaven aan de boekhouder maar nog geen geld ontvangen. Heb een mail gestuurd of de boekhouder op vakantie is

De oplossing

Mijn geld terugbetaald

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Neckermann.com Webshop B.V. hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
jurina
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik heb nog niets gehoord van Neckermann.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Neckermann.com Webshop B.V.?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen