Opgelost door Neckermann.com Webshop B.V.: Geen levering, geen geld terug gekregen.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 349767
Gebruiker
Irene
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Bestelling geannuleerd, nooit geld terug gekregen. Reageren op geen enkele mail.

De oplossing

Mijn geld terug storten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Neckermann.com Webshop B.V. hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Neckermann.com Webshop B.V.
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste klant,

    Volgens ons systeem is uw terugbetaling reeds verwerkt. Kunt u dit eens controleren?

    Met vriendelijke groet,

    Neckermann.com klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Irene
Datum
Uiteindelijke oplossing
Het geld is teruggestort. Wel vind ik het erg kwalijk dat het zover heeft moeten komen omdat ze al mijn mails genegeerd hebben en ik een klacht in moest dienen om mijn geld terug te krijgen voor een bestelling die neckermann niet kon leveren. Ik zal ieder geval nooit meer bij neckermann bestellen.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Neckermann.com Webshop B.V.?