Klacht Neckermann.com Webshop B.V.: Geen levering, ook geen geld retour

Klachtnummer
# 394840
Gebruiker
P.I. Bierdrager
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bestelling geplaatst op 17-09-2019. Meteen een bevestiging gehad, en een factuur. Na betaling zou men tot levering overgaan, dus heb ik betaald. Tot op heden heb ik niets ontvangen. Eind september nog een mail verstuurd, maar ook niets op gehoord....

De oplossing

Ik wil óf de bestelling ontvangen, óf mijn geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Neckermann.com Webshop B.V. hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Neckermann.com Webshop B.V.?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen