Klacht Neckermann.com Webshop B.V.: Geen levering geen reactie op mail

Status
happy Niet opgelost
Klachtnummer
# 344499
Gebruiker
Debbie
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn bestelling is na zes weken nog niet geleverd en ze reageren ook niet op mijn mails...... Ondertussen wel mn geld kwijt!!!
Wat een waardeloos bedrijf.....

De oplossing

Mij gaat mailen waar mijn bestelling is.... ik wil gewoon antwoord op een normale vraag.... waar is mijn bestelling?

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Neckermann.com Webshop B.V. hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Debbie
Datum
Uiteindelijke oplossing
Vrij snel nadat ik mijn klacht bij klachtenkompas gemeld had kreeg ik een standaard mail van Neckermann dat mijn bestelling niet leverbaar is en zij het door mij betaalde bedrag binnen enkele werkdagen terug zouden storten.....dit is inmiddels twee weken geleden en het is nog steeds niet teruggestort...... Neckermann heeft zn zaken niet op orde..... ik zal hier nooit meer iets bestellen en geef dit ook door aan een ieder om mij heen!!
Status
niet opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Neckermann.com Webshop B.V.?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen