Klacht Neckermann.com Webshop B.V.: geen terug betaling ontvangen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 337880
Gebruiker
MHammer88
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Op 19 november een creditnota ontvangen voor schoenen die toch niet leverbaar waren. nu al 6x gemaild, nergens geen reactie op, telefonisch niet te bereiken en nog steeds geen geld terug. Eerste en laatste bestelling bij neckermann

De oplossing

Zsm terug betalen!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Neckermann.com Webshop B.V. hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    MHammer88
    Datum
    Nog steeds geen reactie
  2. Auteur
    MHammer88
    Datum
    Nog steeds niks terug helaas....

Uiteindelijke oplossing

Auteur
MHammer88
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Neckermann.com Webshop B.V.?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen