Klacht Neckermann.com Webshop B.V.: Geen tv geleverd terwijl er wel een handtekening is gezet .Niet door ons.

Klachtnummer
# 339345
Gebruiker
EB10
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bestelling geplaatst bij Neckermann.Voor deze bestelling moest er een handtekening geplaatst worden.De handtekening is niet door één van ons geplaatst omdat wij op dat moment aan het werk waren.Valse handtekening dus.Ook al contact gehad met de bezorgdienst.Die verwijst weer naar Neckermann.Ik weet nu niet meer wat ik moet doen.

De oplossing

Dat het bedrijf after pay een bericht stuurt dat de betaling geannuleerd wordt.Ord55019

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Neckermann.com Webshop B.V. hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Neckermann.com Webshop B.V.?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen