Opgelost door Neckermann.com Webshop B.V.: Geld nog steeds niet terug teruggestort zijn reeds 2 maanden verder na annulering.

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 344659
Gebruiker
Strandpaviljoen
Datum
4 reacties

Details

De klacht

7-11 eerste mail gestuurd naar Neckermann, geen reactie. 13-11 mail verstuurd en klacht ingediend via klachtenkompas, reactie binnen drie dagen via klachtenkompas en bestelling geannuleerd. Tot op heden nog geen geld ontvangen. Zijn inmiddels meer dan 2 maanden verder, na dat de melding is geweest u krijgt het geld binnen enkele werkdagen teruggestort. Klacht is pas opgelost zodra het geld terug gestort is.

De oplossing

Geld per direct terugstorten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Neckermann.com Webshop B.V. hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

4 reacties

  1. Auteur
    Strandpaviljoen
    Datum
    Zijn inmiddels weer een week verder wanneer kan ik een reactie verwachten?
  2. Auteur
    Strandpaviljoen
    Datum
    .
  3. Auteur
    Strandpaviljoen
    Datum
    Ik zou graag nog een reactie ontvangen.
  4. Auteur
    Neckermann.com Webshop B.V.
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste klant,

    Uw terugbetaling is reeds op 28-01 verwerkt.

    Met vriendelijke groet,

    Neckermann.com Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Strandpaviljoen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er is betaald na 2 maanden tijd. Nooit maar dan ook nooit meer zaken doen met deze lui. Slechtste service ooit.
Status
opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Neckermann.com Webshop B.V.?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen