Klacht Neckermann.com Webshop B.V.: Geld nooit terug mogen ontvangen.

Klachtnummer
# 344136
Gebruiker
Sakina1994
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb 2 maanden geleden een tv besteld. Betaald via Paypal.
Na 1 maand contact geen bestelling ontvangen.
Uit eindelijk de bestelling kunnen annuleren omdat ze het niet konden leveren.
Er is geen contact te krijgen telefonisch met het bedrijf. En op de mail wordt (bijna) niet gereageerd.
Na weer een maand verder te zijn een bevestigingsmail ontvangen van de annulering. Nu hebben ze me terugstorting naar Paypal geannuleerd. Waardoor ik nu 2 maanden verder ben & nog mijn geld niet terug heb.
Het gaat om een 55 inch led tv van €379,-

De oplossing

Mijn geld (€379,-) terug ontvangen op mijn rekeking!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Neckermann.com Webshop B.V. hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Sakina1994
    Datum
    Helaas nog geen steek verder

Ook een klacht indienen over Neckermann.com Webshop B.V.?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen