Klacht Neckermann.com Webshop B.V.: Goederen worden niet geleverd.

Klachtnummer
# 393141
Gebruiker
fionella
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Goederen worden niet geleverd terwijl beloofd wordt dat er tussen 2 en 7 werkdagen wordt verzonden. Op email wordt niet gereageerd en telefonisch zijn ze niet bereikbaar. Als ik alles van tevoren had geweten had ik nooit vooruit betaald.

De oplossing

Ik wil mijn geld terug of levering binnen 10 dagen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Neckermann.com Webshop B.V. hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    fionella
    Datum
    Nog steeds niets gehoord geen enkele reactie ook niet op email.

Ook een klacht indienen over Neckermann.com Webshop B.V.?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen