Klacht Neckermann.com Webshop B.V.: het is te klein moet terug

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 345479
Gebruiker
Black Beauty
Datum
3 reacties

Details

De klacht

ik heb mijn pakket terug gestuurd omdat het te klein was nu na 3 weken krijg ik het weer terug omdat het adres niet klopt zegt dhl nou ik heb geen andere adres en ik ga het pakket ook niet betalen

De oplossing

zorgen dat mijn pakket heel snel terug is bij neckermann en dat ik niet telkens mailtjes krijg van het moet nog betaald worden want dat doe ik niet

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Neckermann.com Webshop B.V. hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

3 reacties

  1. Auteur
    Black Beauty
    Datum
    Het is nog steeds niet opgelost ik heb het pakketje nog niet terug dus kan het nog niet terugsturen
  2. Auteur
    Black Beauty
    Datum
    ik wil het ook snel af ronden maar ik hoor ook niks
  3. Auteur
    Neckermann.com Webshop B.V.
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste klant,

    Uw retour is reeds verwerkt en de creditering is doorgegeven aan AfterPay.

    Fijne dag,

    Met vriendelijke groet,

    Neckermann.com Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Black Beauty
Datum
Uiteindelijke oplossing
ze zeggen dat ik niet alles heb terug gestuurd maar dat heb ik wel ik moet nu bijna 8 euro betalen voor sokken die ik niet heb ik bestel ook nooit meer bij hun ik heb nog nooit zolang een klacht gehad als bij hun
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Neckermann.com Webshop B.V.?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen