Klacht Neckermann.com Webshop B.V.: het niet leveren van me bankstel en informatie er over!!

Anoniem

ik heb op 23-5-2012 een bankstel besteld en betaald van neckerman voor 1108.15 euro.
met een levertijd van 5 weken . na het bestellen van de bank heb ik netjes gewacht in de gedachte iets te gaan horen van ze maar heb niks gehoord of bericht van ze gekregen dus heb ik 1 week voor de verstreken tijd van 5 weken op 20 -6-2012 ze opgebeld .
ze konden me niks vertellen over de levertijd omdat volgens neckerman de bank bij de fabrikant in order is en dan weten zij niet waneer hij komt!
dus dacht ik laat me nog maar wachten .
nu wordt ik gisteren 28-06-2012 een week na me telefoontje met neckerman door ze terug gebeld met de mededeling dat me bank niet meer gemaakt wordt en ik dus geen bank geleverd meer krijg ,en met excuus er voor wel maar ik kan wel als ik toch nog een bank bestel 10% korting krijgen op me volgende bestelling .maar ik kan het aantonen dat ik bijna iedere week deze aanbieding al krijg via neckerman van 10 % korting op bestelling .
ik snap best dat er iets fout kan gaan ,maar vind dit geen gepaste oplossing ik heb wel zoveel weken gewacht en moet nu nog 5 werkdagen op terug storting wachten en dan weer wachten op bestelling volgende bank plus het fijt dat u wel al deze tijd mijn geld op u rekening hebt gehad en er dus wel financieel beter van bent geworden ..mijn vraag is dus wat kunt u voor mij doen ter compensatie zodat ik er ook een goed gevoel bij krijg en iets voor me lange wacht tijd voor terug krijg al zou ik wel of niet nu nog een bank bij u bestellen .
vriendelijke groet ,stephan

graag een compensatie voor tijd en fout

Wij vinden dat Neckermann.com Webshop B.V. hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Neckermann.com
    Inmiddels hebben we je opmerking in behandeling genomen, telefonisch contact gehad en is de klacht opgelost. Heb je nog vragen dan kun je contact opnemen met onze klantenservice.

Ook een klacht indienen over Neckermann.com Webshop B.V.?