Klacht Neckermann.com Webshop B.V.: Ik heb een bestelling gedaan bij Neckermann en niets gekregen, maar wel mijn geld kwijt.

Status
content Niet opgelost
Klachtnummer
# 391626
Gebruiker
Gea#1966
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb na meerdere malen gemaild te hebben nog steeds geen bericht, geld terug of de bestelde producten ontvangen, mijn geld gewoon via ideal betaald en nog steeds niets ontvangen, dit is 31 augustus gebeurd. Ik lees de reviews later en zie dat dit vaste prik is bij Neckermann. Wat nu? Er is ook geen track en trace code gestuurd. En telefoneren is onmogelijk, als je belt krijg je een keuzemenu, en kies je er één uit dan word je gesommeerd te mailen, maar daar komt nooit een antwoord op.

De oplossing

Mijn bestelling opsturen of mijn geld terugstorten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Neckermann.com Webshop B.V. hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Gea#1966
Datum
Uiteindelijke oplossing
Niets
Status
niet opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Neckermann.com Webshop B.V.?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen