Wij vinden dat Neckermann.com Webshop B.V. hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Neckermann.com Webshop B.V.: Ik heb een bestelling gedaan bij Neckermann en niets gekregen, maar wel mijn geld kwijt.
Details
De klacht
Ik heb na meerdere malen gemaild te hebben nog steeds geen bericht, geld terug of de bestelde producten ontvangen, mijn geld gewoon via ideal betaald en nog steeds niets ontvangen, dit is 31 augustus gebeurd. Ik lees de reviews later en zie dat dit vaste prik is bij Neckermann. Wat nu? Er is ook geen track en trace code gestuurd. En telefoneren is onmogelijk, als je belt krijg je een keuzemenu, en kies je er één uit dan word je gesommeerd te mailen, maar daar komt nooit een antwoord op.De oplossing
Mijn bestelling opsturen of mijn geld terugstorten.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Uiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.