Klacht Neckermann.com Webshop B.V.: Ik kan een deceft product niet terugsturen zonder kosten te maken.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 356249
Gebruiker
CarinZ
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een kabel besteld. Daar moest ik 3 weken op wachten en toen ik 'm ontving was ie stuk.
Nu wacht ik al weken op een retour sticker om ' m zonder kosten terug te kunnen sturen.

De oplossing

Ik wil dat ze een retour sticker toesturen en dat ik mijn geld terug krijg.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Neckermann.com Webshop B.V. hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
CarinZ
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik heb na mijn klacht meteen een retour sticker ontvangen maar nu wordt het bedrag weer niet terugbetaald
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Neckermann.com Webshop B.V.?