Opgelost door Neckermann.com Webshop B.V.: Ik krijg geen contakt.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 382415
Gebruiker
Petra
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 28 mei heb ik linnengoed besteld en betaald met ideal. Na lang wachten heb ik op 19 juni de order geannuleerd. Ik kreeg bericht dat de credit nota nogmaals naar de boekhouder zou worden gestuurd. Nu is het 8 augustus en ik heb nog steeds niets ontvangen. Ook wordt er op mijn mail niet gereageerd.

De oplossing

Mijn geld terug storten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Neckermann.com Webshop B.V. hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Neckermann.com Webshop B.V.
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste klant,

    Uw creditering en terugbetaling zijn inmiddels verwerkt zoals verzocht.

    Ons excuses voor de vertraging,

    Fijne dag,

    Met vriendelijke groet,

    Neckermann.com Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Petra
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Neckermann.com Webshop B.V.?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen