Opgelost door Neckermann.com Webshop B.V.: Ik krijg mijn geld niet terug

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 361687
Gebruiker
CarinZ
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Ik krijg het geld van een defecte kabel maar niet terug. Op 4 april heb ik na een eerdere klacht wel een creditnota ontvangen.

De oplossing

Ik wil dat het bedrag wordt overgemaakt

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Neckermann.com Webshop B.V. hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

4 reacties

  1. Auteur
    CarinZ
    Datum
    Ik heb nog steeds mijn geld niet ontvangen! Echt niet normaal!
  2. Auteur
    CarinZ
    Datum
    Er is niets meer gebeurd. Ik heb nog geen reactie ontvangen en, wat belangrijker is, ik heb nog steeds mijn geld niet ontvangen
  3. Auteur
    CarinZ
    Datum
    Ik krijg geen enkele reactie van Neckermann!
    Ik zou het heel erg vinden als ze hier mee wegkomen!
  4. Auteur
    CarinZ
    Datum
    Nog staads niets gehoord. Het kan ze allemaal niets schelen!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
CarinZ
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er is uiteindelijk betaald maar het heeft veel te lang geduurd en voor elke stap moest ik diverse mails sturen en klachten aanmaken. Ik koop nooit meer iets via Neckermann
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Neckermann.com Webshop B.V.?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen