Opgelost door Neckermann.com Webshop B.V.: Ik wacht al 3 maanden op een geldbedrag van een bestelling die nooit geleverd is.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 381226
Gebruiker
A. Buizer
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Al 3 maanden bezig om 55 euro terug te krijgen van een bestelling die nooit geleverd is. Tich telefoontjes waarin ik 1 x Peggy heb gesproken. Anders krijg je steeds een bandje waarna de verbinding verbroken word.
Mails worden of niet gelezen of niet afgehandeld.
Voor mij geen neckermann mode meer!

De oplossing

Heel simpel: De 55 euro terugstorten. En ook het liefst alle telefoonkosten die behoorlijk zijn opgelopen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Neckermann.com Webshop B.V. hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Neckermann.com Webshop B.V.
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste klant,

    Uw creditering en terugbetaling zijn verwerkt zoals verzocht.

    Ons excuses voor de vertraging,

    Fijne dag,

    Met vriendelijke groet,

    Neckermann.com Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
A. Buizer
Datum
Uiteindelijke oplossing
Het beloofde geldbedrag is eindelijk teruggestort. Na 3 maanden onderhandelen nu dankzij klachtenkompas opgelost!
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Neckermann.com Webshop B.V.?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen