Klacht Neckermann.com Webshop B.V.: klacht niet behandeld.

Klachtnummer
# 135521
Gebruiker
Esthercairo
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 07-05-2013 heb ik een hoekbank L bij Neckermann gekocht op afbetaling. Na anderhalf jaar bij de midden zitting is de vering kapot gesprongen ,scheuringen alsof een kat net met zijn klauwen op heeft gespeld . Ik heb e-mails gestuurd zowel Neckermann als Vesting finance en de curator. Je krijgt te horen dat door faillissement reparaties en garantie komen ter vervallen en verwijzen je naar fabrikant . De fabrikant is onbekend ,en als ik vraag of ze weten wie de fabrikant is? weten ze geen antwoord op. 16-09-2013 kocht ik een combi-magnetron bij Neckermann en was na een jaar kapot deed het ineens niet meer. Gebeld hetzelfde verhaal naar de fabrikant , en zij sturen mij terug naar neckermann , uiteindelijk bleek fabrieksgarantie te hebben, maar ik moest het zelf brengen , ik heb geen eigen vervoer en met de openbaar vervoer zou me meer kosten geven, niemand wil helpen.

De oplossing

Dat het bedraag word gecrediteerd van mijn rekening. of vervangen van de artikelen .

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Neckermann.com Webshop B.V. hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Neckermann.com Webshop B.V.?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen