Klacht Neckermann.com Webshop B.V.: klacht niet behandeld.

Esthercairo

Op 07-05-2013 heb ik een hoekbank L bij Neckermann gekocht op afbetaling. Na anderhalf jaar bij de midden zitting is de vering kapot gesprongen ,scheuringen alsof een kat net met zijn klauwen op heeft gespeld . Ik heb e-mails gestuurd zowel Neckermann als Vesting finance en de curator. Je krijgt te horen dat door faillissement reparaties en garantie komen ter vervallen en verwijzen je naar fabrikant . De fabrikant is onbekend ,en als ik vraag of ze weten wie de fabrikant is? weten ze geen antwoord op. 16-09-2013 kocht ik een combi-magnetron bij Neckermann en was na een jaar kapot deed het ineens niet meer. Gebeld hetzelfde verhaal naar de fabrikant , en zij sturen mij terug naar neckermann , uiteindelijk bleek fabrieksgarantie te hebben, maar ik moest het zelf brengen , ik heb geen eigen vervoer en met de openbaar vervoer zou me meer kosten geven, niemand wil helpen.

Dat het bedraag word gecrediteerd van mijn rekening. of vervangen van de artikelen .

Wij vinden dat Neckermann.com Webshop B.V. hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Neckermann.com Webshop B.V.?