Klacht Neckermann.com Webshop B.V.: Koopovereenkomst Xbox One geannuleerd

JanDouwe

Op 11 augustus heb ik via de website van Neckermann de Xbox One Day One edition besteld voor de prijs van €349,- excl. verzendkosten. Per mail heb ik de koopovereenkomst ontvangen, waarin mijn bestelling bevestigd werd door dit bedrijf. Teleurgesteld was ik toen ik mijn account op de website 13 augustus raadpleegde. Mijn bestelling was zonder communicatie vanuit Neckermann geannuleerd en verwijderd uit het overzicht. Via de Facebook-pagina kwam ik te weten waarom Neckermann deze stap heeft gezet. De volgende dag (!) werd ik pas persoonlijk via de mail op de hoogte gesteld dat mijn bestelling geannuleerd werd vanwege een 'kennelijke vergissing' aangaande de prijs voor dit product. Ik ben daarna op zoek gegaan naar andere personen die op eenzelfde manier behandeld worden door dit bedrijf. Ik kwam via Twitter achter de stappen die de Consumentenbond onderneemt naar Neckermann, dit naar aanleiding van vele klachten over de bestellingen van de Xbox One Day One Edition.

De Xbox One Day One Edition wordt voor de overeengekomen prijs van €349,- excl. verzendkosten geleverd. Hierbij wordt de oorspronkelijke besteldatum gehanteerd, zodat ook de gratis game die via Microsoft ter compensatie wordt aangeboden (http://tweakers.net/nieuws/90727/microsoft-stelt-release-xbox-one-in-nederland-en-belgie-uit-tot-begin-2014.html) verkregen kan worden.

Wij vinden dat Neckermann.com Webshop B.V. hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Neckermann.com Webshop B.V.?