Opgelost door Neckermann.com Webshop B.V.: Krijg geld niet terug.

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 334880
Gebruiker
Sylvia van den Berge
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Een maand geleden spullen geretourneerd en nog altijd geen geld terug. Geen reactie op e-mails. Bedrijf is telefonisch NIET bereikbaar (bij iedere keuze die je maakt wordt je doorverwezen naar de website).

De oplossing

Mijn geld terugstorten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Neckermann.com Webshop B.V. hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

4 reacties

  1. Auteur
    Sylvia van den Berge
    Datum
    Goh, en nog steeds geen enkele reactie van Neckermann webshop. Ik zit nu al 6 weken op mijn geld te wachten..........
  2. Auteur
    Sylvia van den Berge
    Datum
    Het zal niemand verbazen dat ik nog steeds mijn geld niet terug heb ontvangen...
  3. Auteur
    Sylvia van den Berge
    Datum
    Ik hou mijn klacht levend. Al is het alleen maar om te voorkomen dat iemand nog zaken gaat doen met Neckermann Webshop.
  4. Auteur
    Neckermann.com Webshop B.V.
    Datum
    Dit is onze laatste reactie

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Sylvia van den Berge
Datum
Uiteindelijke oplossing
Na 2 maanden klachten indienen uiteindelijk mijn geld terug gekregen.
Status
opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Neckermann.com Webshop B.V.?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen