Opgelost door Neckermann.com Webshop B.V.: Lek zwembad ,15 euro belkosten+5 euro aan 4000 ltr verspild water

lissajoosse

Afgelopen vrijdag ontving ik het j bestelde zwembad,dit weekend hebben we het opgezet en dat was 1 grote ramp ,3 uur zijn we bezig geweest ,er zat geen stappenplan bij of tekeningen.Toen het gevuld was met 4000 ltr water bleek het bad op 5 plaatsen lek en ook lieten de slangen van de pomp los .Ook werkte de pomp niet en hadden we ondanks het gebruik van chloor en het op peil houden van de PH na twee dagen al alg op de bodem.Hierover vandaag contact gezocht omdat ik op mijn email van 3 dagen geleden geen antwoord had gehad.Ik begon over de moeite die het had gekost met in elkaar zetten ,het verspilde water en de moeite van het weer uit elkaar halen en de moeite die ik zou moeten doen om het weer in de doos te krijgen.Mevrouw zei op een toon van je moet niet zeuren dat ik het water best kon hergebruiken,ik moest er maar een bad naast zetten en dan kon ik best overgooien,pardon 4000 liter water?Ik werd geïrriteerd en toen werd de verbinding verbroken ,VERVOLG BIJ GEWENSTE OPLOSSING

de 2e maal bellen dezelfde vrouw ,ik vroeg vanwege de irritatie om een collega die er wel verStand voor had en toen werd ik weer met de mededeling dat ik normaal moest doen er op gegooit .De 3e keer werd ik doorverwezen ik moest zelf maar naar Aquafun bellen,toen ik vroeg wat ik moest doen als dit niet naar de zin was werd gezegd dat ik eerst maar moest bellen ook toen ik vroeg of Neckermann vanwege mijn nu al hoge belkosten inmiddels al 15 euro mij kon bellen......ik belde dus weer op MIJN kosten Auafun die mij onderdelen kon leveren ,maar ik wil dit bad retourneren!!!!
Toen ik aangaf dat ik alleen een vergoeding wilde voor de belkosten 15 euro en het water A 5 euro en geen rekening voor verzendkosten moest ik maar bellen .........met Neckermann!Het was toch best simpel op te lossen geweest ?

Wij vinden dat Neckermann.com Webshop B.V. hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

lissajoosse
    Ben net gebeld door Francois van Neckermann webcare en het is eindelijk netjes opgelost.Geen verzendkosten en een mooie tegoedbon.Zo hoort het!

lissajoosse

Ook een klacht indienen over Neckermann.com Webshop B.V.?