Klacht Neckermann.com Webshop B.V.: Meubels niet gekregen vanaf maart!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 385563
Gebruiker
Exodus1955
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Tv meubels besteld in maart !!nog niet binnen!probleem levering!zouden 4 weken geleden 479 euro terug betalen !tot op heden nog niks terug gestort! Diverse mails gestuurd!bijna geen antwoord terug!!
Zal ik ik een deurwaarder in moeten ?
Wordt er moedeloos van heb een ander tv meubel gekocht ! Binnen 4 dagen afgeleverd ! Bij een ander bedrijf ! Wat moeten we doen? Werken ook hard voor ons geld ! En dan zo behandeld worden!schandalig!!

De oplossing

Terug betalen en dan heel snel !!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Neckermann.com Webshop B.V. hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Exodus1955
    Datum
    Wij hopen dat ze het bedrag snel overmaken!
    Om het vertrouwen terug te krijgen bij hun klanten?
    Als de klanten van Neckermann het vertrouwen weer terug krijgen !is goed voor hun omzet!
    Groet Lucas nietveld Vianen ut

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Exodus1955
Datum
Uiteindelijke oplossing
Weer een mailtje gestuurd ! Dat we aangifte gaan doen van oplichting! Nog geen reactie ontvangen! Jammer dat ze zo met hun klanten omgaan!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Neckermann.com Webshop B.V.?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen