Klacht Neckermann.com Webshop B.V.: Mijn artikelen nietgekregen

Klachtnummer
# 393214
Gebruiker
Dirkje Johanna
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb 13 september een bestelling van 56,85 geplaatst en betaald, maar nog niets ontvangen. Ook geen reactie op mijn bericht

De oplossing

Mijn bestelling sturen. Het is betaald.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Neckermann.com Webshop B.V. hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Neckermann.com Webshop B.V.?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen