Klacht Neckermann.com Webshop B.V.: Mijn bestelling is wel betaald maar nog niet geleverd, en ik krijg geen contact met Neckermann

Klachtnummer
# 393718
Gebruiker
Consument711
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Geen contact met Neckermann na mijn bestelling op 23 augustus, die betaald is maar nog niet is geleverd.
Geen reactie op mijn mails, telefonisch zijn ze niet bereikbaar en in Naarden is niemand aanwezig.
Ik wil weten waar mijn bestelling is, of ik wil mijn geld terug..

De oplossing

Contact met me opnemen over de status van mijn bestelling, of anders mijn geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Neckermann.com Webshop B.V. hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Neckermann.com Webshop B.V.?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen