Opgelost door Neckermann.com Webshop B.V.: Na annulering order na een maand nog steeds mijn geld niet terug.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 378796
Gebruiker
AM Haaker
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 14 juni 2019 een bestelling geplaatst. Omdat ze niet tijdig konden leveren is de order op 20 juni geannuleerd. Mijn geld zou zsm worden teruggestort, in ieder geval binnen 10 werkdagen. Nu 18 juli en vele mailtjes later heb ik nog steeds mijn geld niet terug. Ik voel mij enorm opgelicht.

De oplossing

Ik wil mijn geld terug!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Neckermann.com Webshop B.V. hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
AM Haaker
Datum
Uiteindelijke oplossing
Terug storten geld van geannuleerd bestelling.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Neckermann.com Webshop B.V.?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen