Klacht Neckermann.com Webshop B.V.: NAS defect eerder gemeld toch opgestuurd!

Klachtnummer
# 104494
Gebruiker
Bram
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Geachte heer/mevrouw,

Afgelopen week de NAS van Netgear ontvangen. Deze NAS is al eerder bij 2 andere klanten geweest, en er wordt gemeld dat de 2e bay van de NAS niet de HD herkend ondanks pogingen. Na retour gezonden te hebben, hebben jullie dit niet getest waarschijnlijk volledig met klachtenbrief van de vorige klant en pakbon van dhr bijgesloten naar mij opgestuurd.
Hoe gaat u dit oplossen?

Mvg

De oplossing

Graag zou ik een ongeopende Netgear NAS van u willen, en tevens de kosten van retourneren van u teruggestort willen krijgen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Neckermann.com Webshop B.V. hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Neckermann.com Webshop B.V.?