Opgelost door Neckermann.com Webshop B.V.: Neckermann's 'service'? Enkel treurnis!

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 57791
Gebruiker
Werner Tiedink
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Begin oktober 2013 een Bosch BGS5Z0001-stofzuiger gekocht, kosten: € 375,-.
Nu, een half jaar later, slaat dit apparaat veelvuldig af om luid te gaan ratelen.
Het lampje op het apparaat geeft aan dat het bezig is de filter te reinigen. Vreemd, het filter is altijd schoon. En bovendien: elke 30 seconden reinigen?!
Het probleem bij Neckermann gemeld.
Waar een ander postorderbedrijf het artikel komt ophalen of het bij de klant thuis tracht te repareren, heeft Neckermann gekozen voor een passieve oplossing.
De klant stuurt hij het artikel op in een grote doos met veel krantenpapier, liefst aangetekend. Hij betaalt zelf de kosten hiervoor. Na ontvangst kijkt Neckermann of aan al haar voorwaarden is voldaan om tot reparatie over te gaan.
Een eventuele reparatie duurt 3 tot 4 weken.
Tja, een zware stofzuiger opsturen? Met stangen en al?
Om vervolgens een maand zonder stofzuiger te zitten met twee verharende katten.
O-la-la, welk een nob'le 'service'.

De oplossing

Reparatie aan huis,

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Neckermann.com Webshop B.V. hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Neckermann.com
    Datum
    Beste 'Werner Tiedink',Vervelend dat je stofzuiger defect is, zeker met twee verharende katten in huis. Ik heb je zojuist gebeld en met je afgesproken dat je de stofzuiger zelf gaat versturen naar Bosch repair service, de reparatieduur proberen we voor je te beperken tot ongeveer een week. Over de verzendkosten zijn we tot een goede oplossing gekomen.Groeten,Marianne
    Webcare,neckermann.com
  2. Auteur
    Werner Tiedink
    Datum
    Gebeld door een aardige dame.
    Maar gezien de hele poespas eromheen lijkt het me achteraf toch beter om de stofzuiger bij het 'Repair Center' in Tiel af te leveren (vanuit Alkmaar).
    Volgens de Bosch-site kan dit namelijk en wordt het artikel gerepareerd terwijl ik erop wacht. Daar heb ik wel wat benzine voor over.
    Desalniettemin: vlotte reactie van Neckermann.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Werner Tiedink
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Neckermann.com Webshop B.V.?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen