Opgelost door Neckermann.com Webshop B.V.: Neckermann's 'service'? Enkel treurnis!

Werner Tiedink

Begin oktober 2013 een Bosch BGS5Z0001-stofzuiger gekocht, kosten: € 375,-.
Nu, een half jaar later, slaat dit apparaat veelvuldig af om luid te gaan ratelen.
Het lampje op het apparaat geeft aan dat het bezig is de filter te reinigen. Vreemd, het filter is altijd schoon. En bovendien: elke 30 seconden reinigen?!
Het probleem bij Neckermann gemeld.
Waar een ander postorderbedrijf het artikel komt ophalen of het bij de klant thuis tracht te repareren, heeft Neckermann gekozen voor een passieve oplossing.
De klant stuurt hij het artikel op in een grote doos met veel krantenpapier, liefst aangetekend. Hij betaalt zelf de kosten hiervoor. Na ontvangst kijkt Neckermann of aan al haar voorwaarden is voldaan om tot reparatie over te gaan.
Een eventuele reparatie duurt 3 tot 4 weken.
Tja, een zware stofzuiger opsturen? Met stangen en al?
Om vervolgens een maand zonder stofzuiger te zitten met twee verharende katten.
O-la-la, welk een nob'le 'service'.

Reparatie aan huis,

Wij vinden dat Neckermann.com Webshop B.V. hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Neckermann.com
    Beste 'Werner Tiedink',Vervelend dat je stofzuiger defect is, zeker met twee verharende katten in huis. Ik heb je zojuist gebeld en met je afgesproken dat je de stofzuiger zelf gaat versturen naar Bosch repair service, de reparatieduur proberen we voor je te beperken tot ongeveer een week. Over de verzendkosten zijn we tot een goede oplossing gekomen.Groeten,Marianne
    Webcare,neckermann.com
    Werner Tiedink
    Gebeld door een aardige dame.
    Maar gezien de hele poespas eromheen lijkt het me achteraf toch beter om de stofzuiger bij het 'Repair Center' in Tiel af te leveren (vanuit Alkmaar).
    Volgens de Bosch-site kan dit namelijk en wordt het artikel gerepareerd terwijl ik erop wacht. Daar heb ik wel wat benzine voor over.
    Desalniettemin: vlotte reactie van Neckermann.

Werner Tiedink

Ook een klacht indienen over Neckermann.com Webshop B.V.?