Klacht Neckermann.com Webshop B.V.: Neckermann failliet, curator weigert informatie

joepricksen

Ik heb dit voorjaar een koel/vries-combinatie van het merk Everglades bij Neckermann gekocht, die na 2 weken defect bleek, Door Neckermann ingeschakeld reparatiebedrijf kwam en vertelde dat reparatie duurder was dan vervanging. Neckermann vervolgens failliet, waardoor daar geen garantie meer kon worden gehaald. Curator, reparatiebedrijf en nieuwe Neckermann geven mij desgevraagd geen contactgegevens van importeur en/of fabrikant. Botte weigerachtige houding van alle partijen.
Wat kan ik (of u) doen om op basis van de fabrieksgarantie de koelkast gerepareerd of vervangen te krijgen? Via internet kom ik niet achter de contactgegevens van de importeur of fabrikant. Verdere details, data, bedragen, kopie-correspondentie heb ik beschikbaar.

Bij voorbaat dank.

Joep Ricksen

Reparatie of vervanging op basis van fabrieksgarantie.

Wij vinden dat Neckermann.com Webshop B.V. hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Neckermann.com Webshop B.V.?