Klacht Neckermann.com Webshop B.V.: Neckermann failliet, curator weigert informatie

Klachtnummer
# 74349
Gebruiker
joepricksen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb dit voorjaar een koel/vries-combinatie van het merk Everglades bij Neckermann gekocht, die na 2 weken defect bleek, Door Neckermann ingeschakeld reparatiebedrijf kwam en vertelde dat reparatie duurder was dan vervanging. Neckermann vervolgens failliet, waardoor daar geen garantie meer kon worden gehaald. Curator, reparatiebedrijf en nieuwe Neckermann geven mij desgevraagd geen contactgegevens van importeur en/of fabrikant. Botte weigerachtige houding van alle partijen.
Wat kan ik (of u) doen om op basis van de fabrieksgarantie de koelkast gerepareerd of vervangen te krijgen? Via internet kom ik niet achter de contactgegevens van de importeur of fabrikant. Verdere details, data, bedragen, kopie-correspondentie heb ik beschikbaar.

Bij voorbaat dank.

Joep Ricksen

De oplossing

Reparatie of vervanging op basis van fabrieksgarantie.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Neckermann.com Webshop B.V. hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Neckermann.com Webshop B.V.?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen