Opgelost door Neckermann.com Webshop B.V.: Neckermann.com komt afspraken niet na

angry Opgelost

Bestelling op 3-9-2018 geplaatst
Bestelling niet geleverd. Binnen aangegeven levertermijn van 1 tot 14 dagen.
Gevraagd om levertermijn per mail hier geen reactie op ontvangen.
Telefonisch niet bereikbaar.

Een excuses, een verklaring en een juiste levertermijn.

Wij vinden dat Neckermann.com Webshop B.V. hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Antikip
    ondanks voorwaarden Neckermann nog niks vernomen:

Met inachtneming van hetgeen hierover in artikel 4 van deze algemene voorwaarden is vermeld, zal de ondernemer geaccepteerde bestellingen met bekwame spoed doch uiterlijk binnen 30 dagen uitvoeren, tenzij een andere leveringstermijn is overeengekomen. Indien de bezorging vertraging ondervindt, of indien een bestelling niet dan wel slechts gedeeltelijk kan worden uitgevoerd, ontvangt de consument hiervan uiterlijk 30 dagen nadat hij de bestelling geplaatst heeft bericht. De consument heeft in dat geval het recht om de overeenkomst zonder kosten te ontbinden en recht op eventuele schadevergoeding.
    Antikip
    Bestelling is vandaag geleverd, leverdatum gisteren door Neckermann gecommuniceerd.

Product is geleverd

Ook een klacht indienen over Neckermann.com Webshop B.V.?