Opgelost door Neckermann.com Webshop B.V.: Neckermann.com komt afspraken niet na

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 324652
Gebruiker
Antikip
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Bestelling op 3-9-2018 geplaatst
Bestelling niet geleverd. Binnen aangegeven levertermijn van 1 tot 14 dagen.
Gevraagd om levertermijn per mail hier geen reactie op ontvangen.
Telefonisch niet bereikbaar.

De oplossing

Een excuses, een verklaring en een juiste levertermijn.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Neckermann.com Webshop B.V. hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Antikip
    Datum
    ondanks voorwaarden Neckermann nog niks vernomen:
    https://nl.neckermann.com/nl/service/general-terms-conditions/

    Met inachtneming van hetgeen hierover in artikel 4 van deze algemene voorwaarden is vermeld, zal de ondernemer geaccepteerde bestellingen met bekwame spoed doch uiterlijk binnen 30 dagen uitvoeren, tenzij een andere leveringstermijn is overeengekomen. Indien de bezorging vertraging ondervindt, of indien een bestelling niet dan wel slechts gedeeltelijk kan worden uitgevoerd, ontvangt de consument hiervan uiterlijk 30 dagen nadat hij de bestelling geplaatst heeft bericht. De consument heeft in dat geval het recht om de overeenkomst zonder kosten te ontbinden en recht op eventuele schadevergoeding.
  2. Auteur
    Antikip
    Datum
    Bestelling is vandaag geleverd, leverdatum gisteren door Neckermann gecommuniceerd.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Antikip
Datum
Uiteindelijke oplossing
Product is geleverd
Status
opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Neckermann.com Webshop B.V.?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen