Opgelost door Neckermann.com Webshop B.V.: Niets geleverd.

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 385320
Gebruiker
Hans
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Bestelling bij Neckermann geplaatst, terstond met IDEAL betaald, zie op mijn account dat mijn order bij DHL is aangemeld, staat al een aantal dagen op aangemeld maar er is of zijn geen produkten bij hen verwerkt. Ik wacht al zo'n 1,5 we(ek)en, maar geef de moed maar op. Ik wil mijn geld terug. Hoezo betrouwbaar??!! Bellen is een groot probleem...verbergen jullie je?

De oplossing

Mijn bestelling anul(l)eren en geld terug!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Neckermann.com Webshop B.V. hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Neckermann.com Webshop B.V.
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste klant,

    Uw creditering en terugbetaling zijn verwerkt zoals verzocht.

    Ons excuses voor de vertraging,

    Fijne dag,

    Met vriendelijke groet,

    Neckermann.com Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Hans
Datum
Uiteindelijke oplossing
Een zeer moeilijk te bereiken telefoon-moment!! En veel te lang moeten wachten op de door mij bestelde produkten.!! Vandaar ook mijn/jullie annulering! NOOIT WEER!
Status
opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Neckermann.com Webshop B.V.?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen