Opgelost door Neckermann.com Webshop B.V.: Of de bestelling of het geld terug.

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 385985
Gebruiker
Blaoi
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 1 juni '19 heb ik 2 pianokrukken besteld en betaald. Er is gezegd dat er 3 tot 6 weken levertijd was. Oké, daar ga je mee akkoord.
Op dit moment is er nog steeds niets binnen. Er zijn vanaf 15 juli diverse mails verstuurd. En tot 2 weken geleden kreeg ik steeds antwoord. Maar nu niets meer.
Ik heb gevraagd om het geld terug te storten, maar ook daar wordt niet op gereageerd.

De oplossing

Per direct reageren en geen smoezen blijven verzinnen: Lever de krukken of stort het geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Neckermann.com Webshop B.V. hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Neckermann.com Webshop B.V.
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste klant,

    Uw creditering en terugbetaling zijn inmiddels verwerkt zoals verzocht.

    Ons excuses voor de vertraging,

    Fijne dag,

    Met vriendelijke groet,

    Neckermann.com Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Blaoi
Datum
Uiteindelijke oplossing
De betaling is geretourneerd, na 3 maanden wachten.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Neckermann.com Webshop B.V.?