Opgelost door Neckermann.com Webshop B.V.: Onterecht rekeningen???

BraSyl

Eind juli doe ik als nieuwe klant een bestelling, tevens ook meteen de laatste.
Wat n service en behandeling, crime!!!
Ik krijg niet alles opgestuurd, aantal artikelen zijn niet op voorraad, ik behoud 1 artikel die ik netjes betaal met bezorgkosten. Al die andere producten nooit ontvangen en alles netjes retour gestuurd, niet volgens Neckerman!! meerdere malen gebeld, steeds krijg je te horen, tuurlijk mevrouw, ik zie het is niet uw fout, alles klopt en uw saldo komt op 0,00.
Nou niet dus, wat n ellende.......blijf maar herinneringen krijgen om te willen betalen en zelfs al waarschuwingen dat er extra kosten bijkomen. Echt verschrikkelijk, zodadelijk een bkr melding door iets wat allang afgehandeld had moeten zijn, GRRRRRRRRRRR.

Is goed kijken na mijn betaling van 1 product met verzendkosten in augustus???
De rest is retour of helemaal niet ontvangen, artikelen waren niet op voorraad.

Wij vinden dat Neckermann.com Webshop B.V. hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Neckermann.com
    Na telefonisch contact is afgesproken dat 'BraSyl' een betaalbewijs via e-mail toestuurt. Dit hebben wij inmiddels ontvangen. De betaling kon niet verwerkt worden omdat deze per abuis zonder betalingskenmerk was doorgegeven. De rekening is nu in orde gemaakt.
    BraSyl
    Heel fijn voor deze afhandeling!!

BraSyl

Ook een klacht indienen over Neckermann.com Webshop B.V.?