Opgelost door Neckermann.com Webshop B.V.: Onterechte BKR-codering

SvS

In 2006 is door mensen misbruik gemaakt van mijn naam + geboortedatum om spullen te bestellen bij Neckermann. Deze spullen hebben zij nooit betaald. Zij hebben in 2010 een betalingsregeling getroffen met Neckermann. Ik ben bezig met een hypotheek en die krijg ik ondanks een vlekkeloos kredietverleden niet rond. Blijkt dat Neckermann op mijn naam een BKR-codering heeft gezet. Hierover heb ik na weken proberen respons te krijgen van Neckermann een klacht ingediend bij Thuiswinkel.org, kreeg de volgende dag gelijk e-mail van Neckermann. Ik moest o.a. aangifte doen. Dat heb ik gedaan. Politie gaf aan dat Neckermann de partij is die nalatig is geweest: zij hebben nooit de identiteit geverifieerd! Nu zit ik met een BKR-codering. Ondanks herhaaldelijke sommaties om de BKR-codering van mijn naam af te halen krijg ik geen reactie van Neckermann, dat terwijl toch echt meer dan voldoende bewijs is geleverd!

De BKR-codering per ommegaande van mijn nam afhalen! Hoe kan een BKR-codering op mijn naam komen als de betalingsregeling daarvoor met iemand anders is getroffen, woonachtig op een ander adres, betaald vanaf een bankrekening die niet van mij is?

Wij vinden dat Neckermann.com Webshop B.V. hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Neckermann.com
    We hebben verschillende keren telefonisch contact gehad. De BKR-codering is inmiddels verwijderd.
    SvS
    Dankjewel dat het geregeld is.

SvS

Ook een klacht indienen over Neckermann.com Webshop B.V.?