Klacht Neckermann.com Webshop B.V.: onterechte Bkr melding

simone schouten

Een aantal jaren geleden in juli 2014 ben ik gebeld door Vesting Finance , die in opdracht vh failliete Neckermann zou handelen om niet betaalde rekeningen te innen . Ik wist van niets en heb destijds ook gevraagd om een document toegestuurd te krijgen waarop stond waar het om ging . Ik heb toen niets ontvangen en na enkele mailtjes en telefoontjes kreeg ik zowaar n overzicht . Ik was verbaasd , want niets van dit alles had ik besteld , danwel ontvangen .Ik woonde in de tijd vd bestelling niet op dit adres . Ik wilde in eerste instantie ook niet betalen , maar omdat ik er vanaf wilde en midden in n scheiding zat had ik al genoeg aan m'n hoofd . Nu heb ik een naar mijn idee onterechte BKR melding en dat vind ik verre van leuk . Kan ik hier nog iets aan doen , want ik denk dat ik niet de enige ben . Mvg Simone Schouten , Watertje 8 , 1621 gp Hoorn 12-11-1968 06-10788021

Ik wil af van de onterechte BKR melding , aangezien ik deze bestelling niet heb gedaan en ook nooit post hier verder van heb ontvangen.

Wij vinden dat Neckermann.com Webshop B.V. hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Neckermann.com Webshop B.V.?