Klacht Neckermann.com Webshop B.V.: Sinds januari geen geld terug ontvangen

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 387374
Gebruiker
Just
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb op 27 januari mijn bestelling geannuleerd, want binnen 2 weken heb ik mijn bestelling van Necermann niet ontvangen. Tot nu toe heb ik geen geld terug ontvangen. Op 27 maart heb ik een antwoord op mijn bericht van service gekregen dat de creditnota naar de boekhouder doorgestuurd wordt. Op 6 juni heb ik weer een mail naar service gestuurd, helaas geen antwoord gekregen.

De oplossing

Ik heb uw hulp nodig om mijn geld terug van Necermann te ontvangen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Neckermann.com Webshop B.V. hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Just
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Neckermann.com Webshop B.V.?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen