Wij vinden dat Neckermann.com Webshop B.V. hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Neckermann.com Webshop B.V.: Sinds januari geen geld terug ontvangen
Details
De klacht
Ik heb op 27 januari mijn bestelling geannuleerd, want binnen 2 weken heb ik mijn bestelling van Necermann niet ontvangen. Tot nu toe heb ik geen geld terug ontvangen. Op 27 maart heb ik een antwoord op mijn bericht van service gekregen dat de creditnota naar de boekhouder doorgestuurd wordt. Op 6 juni heb ik weer een mail naar service gestuurd, helaas geen antwoord gekregen.De oplossing
Ik heb uw hulp nodig om mijn geld terug van Necermann te ontvangenBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Uiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.